Portfolio

torsdag, december 04, 2014

Askar och visitkort


Nåja! Nu har jag gjort en beställning på fina, vita smyckesaskar med mitt eget logo på!
Om det danska företaget håller vad de lovar borde jag ha dem om en vecka. Passligt till julmarknaden alltså! Hur kan man vara så här förväntansfull på visitkort och smyckesaskar....Fattar ännu inte riktigt att jag faktiskt har ett eget företag så det ska bli roligt att hålla i ett fysiskt föremål med företagets namn och logo på. 

Som jag tidigare nämnt är det mycket jobb just nu, jag har många beställningar på olika sorters smycken så jag har fullt upp om dagarna. Roligt så! 

Tänk att jag får jobba med det jag älskar mest!? Hoppas bara att det snart börjar löna sig ekonomiskt och att jag inte ska behöva lägga ner allt. Så jag tar gärna emot meeera beställningar! 
Hinner nog ännu till julen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar